6 خرداد

پنجشنبه مزخرف و جمعه از اولین ساعات خوب شروع شدبا مهناز و اتفاقای خووب ؛ تنگاب ، ناهار مامان، کادوی پری چهره و کیکای پریساجمعه روز خوبی بود، خوب شروع شد و خوب ادامه داشت و خوب تموم شدسی ساله شدم و همچنان درگیرم در خودم*** در دیر مغان آمد یارم قدحی در دستمست از می و میخواران از نرگس مستش مست در نعل سمند او شکل مه نو پیداوز قد بلند او بالای صنوبر پست آخر به چه گویم هست از خود خبرم چون نیستوز بهر چه گویم نیست با وی نظرم چون هست شمع دل دمسازم بنشست چو او برخاستو افغان ز نظربازان برخاست چو او بنشست گر غالیه خوش بو شد در گیسوی او پیچیدور وسمه کمانکش گشت در ابروی او پیوست بازآی که بازآید عمر شده حافظهر چند که ناید باز تیری که بشد از شست  و این بود فال حافظ در روز تولد 6 خرداد...
ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 23:34

روزای خوب باز شروع شد...
جلسه 4ساعته و آشتی و شام بیرون و پیاده روی
دوشنبه با همکارا رفتیم کوه(بونیز) و ...

بــــاران باشــد..

تــــو باشـي...

يک خيــــــــابــــان بي انتــها...

به دنيــــــــا ميگــــويم خــداحـــافــــظ....

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت: 22:18

عصر عیادت عمو فتح الله و شب جلسه خانه کوه
دوتا بسته پستیم رسید و ...

عجب دریای پرشوریست در تو

تو خورشیدی؟عجب نوریست در تو

تمام تو فقط چشم است در تو

عجب چشمان مغروریست در تو

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 105 تاريخ : چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت: 22:18

گندترین سفری که میشد رفت

از اول با حقارت و توهین تا آخر

حالم اصلا خوب نیس این روزا روحم درد میکنه

دلم از همه ی زندگی رفت

کاش بمیرم

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت: 2:58

روزای خوب باز شروع شد...
جلسه 4ساعته و آشتی و شام بیرون و پیاده روی
دوشنبه با همکارا رفتیم کوه(بونیز) و ...

بــــاران باشــد..

تــــو باشـي...

يک خيــــــــابــــان بي انتــها...

به دنيــــــــا ميگــــويم خــداحـــافــــظ....

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت: 2:58

عنوان بدترین روز سال 96 تا این لحظه تعلق میگیرد به امروزدیشب که خونه مهناز و کم خوابیصبح جمعه حرکت به طرف شیراز و ساعت 8 رسیدیمصبحونه رو پل غدیر خوردیم و حین امتحان مهناز یه دور توی نوستالژی زدیمبعد از ا  6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 95 تاريخ : شنبه 2 دی 1396 ساعت: 21:41

مهمونی خونه پری عالی بود مخصوصا ته چین مرغشخوش گذشت و کلی خندیدیم و کلی بازی کردیمروزای خوبی تو راهه دلم روشنهمامان هفته آینده میره قم و من همچنین منتظر خودرو جدیدهوا خنک تر شده و شبا رو پشت بوم خوب می& 6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 82 تاريخ : شنبه 2 دی 1396 ساعت: 21:41

مهمونی خونه مجی خوش گذشت ؛ البته دروغ نگم زیاد خوش نگذشتولی اون بیچاره همه سعی خودشو کرد خوش بگذرهفهیمه هم خیلی زحمت کشیده بودخدا کنه زودتر ماشینم بیاد راحت شم***برآنچه گذشتآنچه شکستآنچه نشدحسرت نخ  6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 92 تاريخ : شنبه 2 دی 1396 ساعت: 21:41

مهمونی خونه پریسا و بارون نم نم نصفه و نیمه
تا پاسی از شب بازی و دور همی
آخر شبم با شهرام برگشتیم
همچنان در انتظار 206

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 74 تاريخ : شنبه 2 دی 1396 ساعت: 21:41

سه شنبه شب پری تصادف کرد و با خواهر شوهرش راهی بیمارستان شدنپری چهارشنبه عمل کرد و خیلی درد داره و خیلی نگرنشمپنجشنبه همچنان بیمارستان و همه پیششجمعه ظهر پری مرخص شد و فریبا اومد و همه دور هم خونه پری & 6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 132 تاريخ : شنبه 2 دی 1396 ساعت: 21:41

تحویل گرفتن خودرو صبح پنجشنبه ؛ خوب بود همه چیز و کوچه شلوغ...تعطیلات عاشورا و تاسوعا:صبح شنبه عزاداری و عصرش با مهناز و شب باز عزاداری صبح یکشنبه عزاداری و عصر و شبش با مهناز و شام غریبان سر خاکو خراب شد 6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 103 تاريخ : شنبه 2 دی 1396 ساعت: 21:41

پری هنوز شیرازه و شهرام و مامان اونجانعمل سر پری و .... صبح ها زیارت عاشورای ادارهچهارشنبه با غزل و مهناز شام رو بیرون بودیممحمد صبح پنجشنبه رفت شیراز و ...همچنان در انتظار پری و آخر هفته ...  6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 96 تاريخ : شنبه 2 دی 1396 ساعت: 21:41

امروز نوبت لیزر مهناز بود که نتونستیم بریمناهار رو خونه ما بودیم عصرم یه دوری با ماشین زدیم و یه دور پیادهشام رو توی پارک لاله سمبوسه زدیم و ...شبم خوابیدم و صبح پیامای پری رو دیدم 6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 90 تاريخ : شنبه 2 دی 1396 ساعت: 21:41

روزی به غایت خوووب و خوشصبح یه سر به پری و ناهار نذری پیش مهناز توی روستای سیستانعصر برگشتیم و بعد از اذان با عمه اینا رفتیم باغ مصلی نژادآخر شب هم پیش مامان و داداشاخدا رو شکر همه چی داره خوب پیش میره 6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 115 تاريخ : شنبه 2 دی 1396 ساعت: 21:41

عقد سعیده خوب بود، داماد شیک و باکلاسی بوداز اون خوشکلتر مهناز بود با اون موهای شیک و لباس فوق العادهخیلی خوش گذشت فقط جای بابا کریم خالی بود انگار برنامه سفر جنوب کنسله یه چهارشنبه تعطیل و بی برنام  6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 75 تاريخ : شنبه 2 دی 1396 ساعت: 21:41

دیدن شب قبل و مراسم خاستگاری که عالی بود
صبح اداره کسل و خوابالو  مهمونی عصر و افطار خانوادگی
مامان توی جمع علنی گفت و قال رو کند
سه شنبه افطار رو با سیمرغیا توی اردوگاه فلاح بودیم و اولین شب قدر
***
گفتـــه بودم به کســـی عشق نخـــواهم ورزیـــد….
آمـــدی و همه ی فرضیـــه ها بر هم ریخت

نوشته شده در  ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ساعت 7:36  توسط Mos Ta Fa

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 89 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 10:25

صبح جمعه ساعت 5 همراه با با جناب عباسی و اکبرپور (و آقای ناظری و جناب مجلسی) به سمت کرمان حرکت کردیمصبحونه رو توی یکی از پارک های فسا خوردیم و ناهار رو ساعت 14 توی منطقه گردشگری رابُر خوردیم بعد از استراحت حدود ساعت 17 به سمت بالای کوه حرکت کردیم و ساعت 20 به ارتفاع 3000 متری رسیدیمبا برپایی چادر و 6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 10:37

صبح خبر حمله تروریستی تهران و تا ظهر حرف در مورد اون
ظهر حقوق اردیبهشت رو وواریز کردن
عصرم برا افطار رفتیم بونیز تا بعد افطار بالا بودیم با بچه های گروه سیمرغ
آخر شبم به حرف گذشت و بحثای جالبی شد

نوشته شده در  ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ساعت 7:52  توسط Mos Ta Fa

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 10:37

صبح اداره ی خلوت بدون حامد و اکبر گذشت ؛

- فکر نکنم

نوشته شده در  ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ساعت 7:39  توسط Mos Ta Fa

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 105 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 10:37

گاهی با خودم فکر میکنم که عشق با محبت چه تفاوتی باهم دارند و اصلا آیا عاشق کسی بودن با دوست داشتن او متفاوت است ؟! هرچه بیشتر به این معانی فکر میکنم بیشتر گیج میشوم ،اما یک چیز را خوب درک کردم که عشق بی دریغ با دوست داشتن دیگری با هم برابری میکند .
رمان "عشق يعني نرسيدن" تغيير يافته ي واقعيت هست به اينصورت كه شخصيت ها و برخي اتفاقات ساختگي هستند ولي كليت داستان اتفاق افتاده و واقعي است ... بهتر آنست كه از ابتدا بخوانيد ... 6 خرداد...
ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 64 تاريخ : پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 11:02